Usługi prywatne - Rejestracja
58 72 72 450
Rumia ul. Derdowskiego 24
- Rejestracja POZ Lekarz Rodzinny i Pediatra |
58 72 72 401 |
- Medycyna pracy |
533-318-467 |
Rumia ul. Derdowskiego 23 |
|
Rejestracja Specjalistyczna |
|
Chirurgia ogólna i dziecięca |
58 72 72 402 |
Poradnia ortopedyczna |
58 72 72 402 |
|
|
Poradnia zdrowia psychicznego |
58 72 72 402 |
Poradnia Stomatologiczna |
58 72 72 916 |
|
58 72 72 915 |
|
58 72 72 959 |
Poradnia Chirurgii stomatologicznej
|
58 72 72 910 |
Poradnia protetyki stomatologicznej |
58 72 72 910 |
Poradnia Rehabilitacyjna |
58 72 72 955 |
Diagnostyka Obrazowa |
58 72 72 940 |
Sekretariat |
58 72 72 932 |
|
|
Rumia, ul. Miłosza 3
Alergologia, pulmunologia |
58 72 72 440 |
dermatologia, okulistyka |
58 72 72 440 |
reumatologia, neurologia, urologia |
58 72 72 440 |
kardiologia |
58 72 72 440 |
Poradnia poł.-gin |
58 72 72 412 |
Kolonoskopia - badania przesiewowe Kolonoskopia i gastroskopia - prywatne i NFZ |
58 72 72 404 58 72 72 445 |
Tomograf komputerowy i Rezonans Magnetyczny |
58 72 72 405 |
Szpital Chirurgii Jednego Dnia |
58 72 72 444 |
ZOL- Zakład Opiekuńczo-Leczniczy |
58 72 72 448 |
Rumia ul. Derdowskiego 24
Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna Rejestracja na szczepienie p/COVID-19 |
58 72 72 950 58 72 72 499 |
Wejherowo, ul. 10 Lutego 13
POZ Lekarz Rodzinny |
58 78 24 433 |
Poradnia Stomatologiczna |
58 73 96 554 |
|
|
Bolszewo, ul. Leśna 35
Gabinet Stomatologiczny |
501 165 171 |
Rumia, ul. Kościelna 6
Gabinet Stomatologiczny |
514 784 097 |
Rumia, ul. Stoczniowców 6
Gabinet Stomatologiczny |
796 780 538 |
Rumia, ul. Górnicza 19
Gabinet Stomatologiczny |
539 530 964 |
Rumia, ul. Świętojańska
Gabinet Stomatologiczny |
515 394 446 |
Ośrodki Środowiskowej Pomocy Psychologicznej
i Psychoterapeuycznej dla dzieci:
ul. Derdowskiego 23, 84-230 Rumia
tel. 58 727 24 02 |
ul. 10 Lutego 13, 84-200 Wejherowo
tel. 600 053 419 |
ul. Wioślarska 12, 81-001 Gdynia
tel. 600 053 419 |
ul. gen. Józefa Wybickiego 48, 84-842 Sopot
tel. 600 053 419 |
ul. Płk. Dąbka 17/6, 80-180 Gdańsk
(Ujeścisko- Łostowice)
tel. 600 053 419 |
PROCEDURA TELEPORADY W RAMACH POZ
1.Teleporada jest narzędziem, które dzięki udzielaniu świadczenia opieki zdrowotnej na odległość, zwiększa bezpieczeństwo pacjenta oraz personelu ograniczając bezpośredni kontakt do sytuacji uzasadnionych klinicznie. Teleporada nie jest jedyną formą udzielania świadczeń zdrowotnych przez NZOZ Nr 1 w Rumi.
2.Rejestracja telefoniczna w celu skorzystania z Teleporady jest możliwa
od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00 - 18:00. Pacjent dokonuje rezerwacji terminu Teleporady w Rejestracji NZOZ Nr 1 pod numerem telefonu 58 72 72 401.
3.Pracownik Rejestracji dokonuje identyfikacji Pacjenta poprzez podanie przez niego imienia, nazwiska, PESEL oraz numeru telefonu.
Teleporady udzielane są przez NZOZ NR 1 od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-18:00
4.Teleporady w NZOZ Nr 1 udzielane są przy użyciu bezpośredniego (lekarz - pacjent) systemu łączności telefonicznej.
5.Lekarz oddzwania do Pacjenta na wskazany podczas rejestracji przez niego numer telefonu. W przypadku braku kontaktu z pacjentem, Świadczeniodawca podejmuje trzykrotną próbę kontaktu z Pacjentem, w odstępnie co najmniej 5 minut. W przypadku, gdy niezbędne ze względu na stan zdrowia pacjenta świadczenie zdrowotne nie jest możliwe do zrealizowania w formie Teleporady, lekarz poinformuje pacjenta o możliwości skorzystania ze świadczenia opieki zdrowotnej w bezpośrednim kontakcie, ustalając z pacjentem termin wizyty w Przychodni.
6.Podczas Teleporady lekarz może zgodnie ze wskazaniami wiedzy medycznej: udzielić porady medycznej, zlecić badania dodatkowe: laboratoryjne lub obrazowe, zinterpretować wynik badania, udzielić informacji o zaordynowanych lekach, wystawić-receptę, e-skierowanie, e-zlecenie na wyroby medyczne lub e-zwolnenie
7. W ramach Teleporady Pacjent może wysłać do NZOZ nr 1 w formie elektronicznej kopię dokumentacji medycznej lub wyników badań na dedykowany adres e-mail. Przesłane dokumenty są zaczytywane do indywidualnej dokumentacji medycznej Pacjenta, następnie trwale usuwane z konta pocztowego, na który zostały przesłane.
8. Pacjent, bez względu na fakt rezerwacji terminu Teleporady, w przypadku gwałtownego pogorszenia się stanu zdrowia lub samopoczucia, zobowiązany jest niezwłocznie udać się do najbliższej placówki medycznej lub skontaktować się z numerem alarmowym 112, w celu wezwania pogotowia ratunkowego.
Kliknij aby zapoznać się:
Sposób realizacji e-skierowania
TPK TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU
TPK
TELEPLATFORMA PIERWSZEGO KONTAKTU
800 137 200
Jeden, bezpłatny numer dla całej Polski*
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna:
- poza godzinami pracy Podstawowej Opieki Zdrowotnej, czyli:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia
- w soboty i niedziele oraz inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.
Z TPK możesz skorzystać w sytuacji:
- nagłego zachorowania, poza godzinami pracy POZ,
- nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy,
- gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni POZ może znacząco niekorzystnie wpłynąć na Twój stan zdrowia.
Kontaktując się z TPK, otrzymasz poradę
- pielęgniarki/położnej
- lekarską.
w formie telekonsultacji.
W ramach TPK uzyskasz:
- poradę medyczną
- e-receptę
- e-skierowanie
- e-zwolnienie.
Porady są udzielane w czterech językach:
- polskim
- angielskim
- rosyjskim
- ukraińskim.
Skorzystaj z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego
Źródło: https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/
Potwierdzanie wizyt umówionych przed 1 lipca 2013r.
Uprzejmie informujemy, że z dniem 1 lipca 2013 NZOZ NR 1 będzie świadczyć usługi w zakresie poradni specjalistycznej w ramach nowych kontraktów . Z uwagi na zmiany organizacyjne zawracamy się z prośbą do Państwa o potwierdzanie wizyt umówionych przed dniem 1 lipca.
Potwierdzanie wizyt może odbywać się :
- Osobiście - w rejestracji od poniedziałku do piątku, w godz. 7.00-20.00.
- Telefonicznie - w rejestracji, pod numerem telefonu 58679 69 47, 58679 69 68
NOWY SYSTEM REJESTRACJI DO LEKARZA
Od 1 stycznia 2013 r. NFZ uruchomił e-WUŚ ogólnopolski system weryfikacji uprawnień pacjentów do świadczeń zdrowotnych finansowanych przez NFZ.
Każdy pacjent może potwierdzić swoje prawo do świadczeń bez konieczności przedstawiania dodatkowych dokumentów. Wystarczy numer PESEL oraz dokument potwierdzający tożsamość tj. dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, a w przypadku dzieci do 18 r. życia aktualna legitymacja szkolna.
Dla osoby z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego korzystającej z opieki zdrowotnej podczas pobytu w Polsce na podstawie przepisów o koordynacji
- formularze z serii E lub
- Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ) lub
- Certyfikat