O nas
Jesteśmy placówką medyczną świadczącą usługi medyczne od 2000 roku.
Świadczymy usługi medyczne w zakresie:
- podstawowej opieki zdrowotnej
- nocnej i świątecznej opieki medycznej
- ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w zakresie 18 poradni w ramach kontraktu NFZ
- diagnostyki: rtg, rtg stom., mammografii, densytometrii, tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego
- opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień
- rehabilitacji leczniczej
- stomatologii
- leczenia szpitalnego (Oddział Leczenia Jednego Dnia)
- leczenia szpitalnego - programów lekowych
- profilaktycznych programów zdrowotnych
- świadczeń pielęgnacyjno-opiekuńczych w ramach opieki długoterminowej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy)

SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG. NORMY PN-EN ISO 9001: 2015-10 ORAZ ISO/IEC 27001:2022
Od początku działalności Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 przykłada ogromną wagę do jakości świadczonych usług. W trosce o wymagania i bezpieczeństwo naszych pacjentów dbamy by zaplanowane przez nas cele zapewniały świadczenie najwyższej jakości usług wobec Pacjenta, do najwyższej jakości pracy i samodoskonalenia się naszych Pracowników, jak i najwyższej jakości w relacjach organizacji jako Pracodawcy wobec jej Pracowników.
Cele jakościowe stojące przed nami to:
-
dbałość o bezpieczeństwo i komfort pacjentów oraz poszanowanie jego praw i godności osobistej;
-
dbałość o wysoką jakość oferowanych usług medycznych,
-
poprawa warunków udzielania świadczeń medycznych pacjentom korzystającym z naszych usług,
-
stała troska o warunki pracy personelu,
-
dążenie do pełnej satysfakcji leczonych pacjentów.
-
systematyczne doskonalenie Systemu Zarządzania we wszystkich procesach organizacyjnych
Uzyskujemy wymaganą jakość poprzez:
-
Zaangażowanie pracowników w świadczenie usług spełniających wymagania pacjenta.
-
Wdrożenie i utrzymywanie systemu zarządzania jakością pozwalającego na dobrą organizację
-
pracy dającą satysfakcję naszym pacjentom i pracownikom.
-
Ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością i spełnianie mających zastosowanie wymagań.
-
Poszerzanie usług medycznych
Jako potwierdzenie naszych starań firma otrzymała i do dzisiaj utrzymuje certyfikat na zgodność naszego SZJ z wymaganiami międzynarodowej normy ISO 9001:2015-10 oraz ISO/IEC 27001:2022 .
Funkcjonowanie i doskonalenie tego systemu jest co roku potwierdzane w trakcie audytów nadzoru od 2024 r. prowadzoną przez jednostkę certyfikującą GCS Quality Sp. z o.o.
Certyfikat ISO 9001:2015-10 - podgląd
Certyfikat ISO 270012022 - podgląd
Certyfikat-ISO-90012015-10-wazny-do-14.05.2027-zalaczniki- Certyfikat-ISO-270012022-wazny-do-14.05.2027CERTYFIKAT AKREDYTACYJNY W ZAKRESIE POZ
Z przyjemnością ogłaszamy, że na podstawie rekomendacji Rady Akredytacyjnej Centrum Monitorowania Jakości (CMJ), Minister Zdrowia udzielił nam akredytacji w zakresie Standardów Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).
To ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że udzielane przez nas świadczenia zdrowotne spełniają najwyższe standardy jakości w zakresie bezpieczeństwa, wszechstronności opieki, zapewnienia ciągłości świadczeń pomiędzy różnymi podmiotami sprawującymi opiekę nad pacjentem, promocji i edukacji zdrowotnej oraz jakości dokumentacji medycznej.
CERTYFIKAT-AKREDYTACYJNY-2024-P-5-1
Przychodnia i Szpital
Przychodnia i Szpital - widok "z lotu ptaka".