O nas


Jesteśmy placówką medyczną świadczącą usługi medyczne od 2000 roku.

Świadczymy usługi medyczne w zakresie:

  • podstawowej opieki zdrowotnej
  •  nocnej i świątecznej opieki medycznej
  • ambulatoryjnej opieki specjalistycznej w zakresie 18 poradni w ramach kontraktu NFZ
  • diagnostyki: rtg, rtg stom., mammografii, densytometrii, tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego
  • opieki psychiatrycznej i leczenia uzależnień
  • rehabilitacji leczniczej
  • stomatologii
  • leczenia szpitalnego (Oddział Leczenia Jednego Dnia)
  • leczenia szpitalnego - programów lekowych
  • profilaktycznych programów zdrowotnych
  • świadczeń pielęgnacyjno-opiekuńczych w ramach opieki długoterminowej (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy)

 

 

 


SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ WG. NORMY PN-EN ISO 9001: 2015-10 ORAZ ISO/IEC 27001:2022

Od początku działalności Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Nr 1 przykłada ogromną wagę do jakości świadczonych usług. W trosce                  o wymagania i bezpieczeństwo naszych pacjentów dbamy by zaplanowane przez nas cele zapewniały świadczenie najwyższej jakości usług wobec Pacjenta, do najwyższej jakości pracy i samodoskonalenia się naszych Pracowników, jak i najwyższej jakości w relacjach organizacji jako Pracodawcy wobec jej Pracowników.

Cele jakościowe stojące przed nami to:

  • dbałość o bezpieczeństwo i komfort pacjentów oraz poszanowanie jego praw i godności osobistej;

  • dbałość o wysoką jakość oferowanych usług medycznych,

  • poprawa warunków udzielania świadczeń medycznych pacjentom korzystającym z naszych usług,

  • stała troska o warunki pracy personelu,

  • dążenie do pełnej satysfakcji leczonych pacjentów.

  • systematyczne doskonalenie Systemu Zarządzania we wszystkich procesach organizacyjnych

Uzyskujemy wymaganą jakość poprzez:

  •  Zaangażowanie pracowników w świadczenie usług spełniających wymagania pacjenta.

  • Wdrożenie i utrzymywanie systemu zarządzania jakością pozwalającego na dobrą organizację

  • pracy dającą satysfakcję naszym pacjentom i pracownikom.

  • Ciągłe doskonalenie skuteczności systemu zarządzania jakością                  i spełnianie mających zastosowanie wymagań.

  • Poszerzanie usług medycznych

Jako potwierdzenie naszych starań firma otrzymała i do dzisiaj utrzymuje certyfikat na zgodność naszego SZJ z wymaganiami międzynarodowej normy ISO 9001:2015-10 oraz ISO/IEC 27001:2022 .

Funkcjonowanie i doskonalenie tego systemu jest co roku potwierdzane w trakcie audytów nadzoru od 2024 r. prowadzoną przez jednostkę certyfikującą GCS Quality Sp. z o.o.

Certyfikat ISO 9001:2015-10 - podgląd

Certyfikat ISO 270012022 - podgląd

Certyfikat-ISO-90012015-10-wazny-do-14.05.2027-zalaczniki- Certyfikat-ISO-270012022-wazny-do-14.05.2027
CERTYFIKAT AKREDYTACYJNY W ZAKRESIE POZ

Z przyjemnością ogłaszamy, że na podstawie rekomendacji Rady Akredytacyjnej Centrum Monitorowania Jakości (CMJ), Minister Zdrowia udzielił nam akredytacji w zakresie Standardów Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).

To ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że udzielane przez nas świadczenia zdrowotne spełniają najwyższe standardy jakości w zakresie bezpieczeństwa, wszechstronności opieki, zapewnienia ciągłości świadczeń pomiędzy różnymi podmiotami sprawującymi opiekę nad pacjentem, promocji i edukacji zdrowotnej  oraz jakości dokumentacji medycznej.

CERTYFIKAT-AKREDYTACYJNY-2024-P-5-1

Przychodnia i Szpital


Przychodnia i Szpital - widok "z lotu ptaka".